بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 9065
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

مهرداد محمدپور در خصوص دلایل عدم امضای قرارداد ابراهیم قاسمپور با باشگاه شاهین ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما ابتدا از هر نظر با قاسمپور برای هدایت تیم شاهین به توافق رسیدیم و به همین دلیل نیز باشگاه شاهین خبر توافق با وی را به طور رسمی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه حتی قاسمپور دو جلسه نیز بر سر تمرین شاهین حاضر شد و وسایلش را نیز به بوشهر آورد، افزود: در ابتدا ما در خصوص نحوه پرداخت مالی قاسمپور کمی با وی اختلاف نظر داشتیم و حتی با وی نیز در این خصوص جلسه‌ای را برگزار کردیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین تاکید کرد: در نهایت در خصوص نحوه پرداخت نیز با قاسمپور توافق حاصل کردیم و حتی یک پیش قرارداد نیز تنظیم شد که من نیز آن را امضا کردم ضمن اینکه برای ضمانت مالی بیشتر علاوه بر چک باشگاه، یک چک شخصی از مسئولان باشگاه را نیز در اختیار وی قرارداده و حتی یک منزل شخصی مناسب نیز برای اسکان وی و خانواده اش در نظر گرفتیم.

محمدپور تصریح کرد:  در صحبتی که با قاسمپور داشتم وی مسائل مالی و فنی را دلیل انصراف خود از امضای قرارداد با باشگاه شاهین بوشهر عنوان نکرد و  وجود برخی از مسائل حاشیه ای پیرامون تیم را به عنوان دلیل اصلی عدم تمایل خود به همکاری با باشگاه شاهین بیان کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تصمیم را برای انتخاب سرمربی گرفته اید، گفت: درحال حاضر مذاکرات جدی خود را با سه مربی آغاز کرده ایم تا بهترین انتخاب را برای هدایت تیم شاهین انجام دهیم و طی 48 ساعت آینده سرمربی جدید تیم شاهین را اعلام خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :