بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 9084
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

ابراهيم قاسم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره علت انصراف خود از سرمربيگري شاهين بوشهر، اظهار کرد: پيش از آن که به بوشهر بيايم، صحبت‌هايي را با افراشته انجام داده بودم اما از آنجايي که من درگير کارهاي مداواي پسرم بودم و افراشته هم زمان زيادي نداشت، نتوانستيم به طور کامل درباره شاهين صحبت کنيم.

وي ادامه داد: البته من تمايل داشتم که سرمربي شاهين شوم و به همين خاطر تمام وسايلم را برداشتم و به بوشهر رفتم. کاري که براي رفتن مس سرچشمه انجام ندادم. مي‌دانستم که شاهين با مشکل مالي مواجه است، اما دوست داشتم که با اين تيم قرارداد امضا کنم، اما بنا به دلايلي با مسئولان باشگاه به نتيجه‌ نرسيديم.

قاسم پور درباره حضور خود روي نيمکت شاهين در بازي روز گذشته اين تيم مقابل شهرداري گفت: ما پيش از بازي به جمع بندي نرسيده بوديم و مسئولان گفتند براي اين که روحيه بازيکنان خراب نشود، شما در اين بازي کار هدايت تيم را در دست بگيريد و من هم اين کار را انجام دادم.

سرمربي پيشين داماش گيلان درباره آينده تيم شاهين گفت: شاهين يک تيم مردمي و با سوابق زياد در فوتبال ماست. واقعا حيف است که اين تيم به دسته پايين تر سقوط کند. اميدوارم که آن‌ها در جام حذفي موفق باشند. من جزو آن دسته از مربياني نيستم که پيشنهاد‌ها براي من زياد باشد، اما ما مربياني داريم که پس از اين که با يک تيم به توافق نمي‌رسند، از جاي ديگري به آن‌ها پيشنهاد مي‌شود، اما براي امثال من که پيشنهادهاي زيادي به ما ارائه نمي‌شود، قبول نکردن آن‌ها بايد سخت باشد.

وي در پاسخ به اين سوال که دليل عدم توافق شما با مسئولان شاهين مسايل مالي بود، گفت: خير. اين موضوع دلايل خاصي داشت. همان طور که گفتم دوست داشتم در شاهين کار کنم، اما در نهايت با مديران تيم به توافق نرسيديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :