بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 9066
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

آندرانیک تیموریان در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود و شرایط فعلی تیم استقلال و همچنین آینده این تیم گفت:  خوشبختانه وضعیت مصدومیتم رو به بهبود است. خیلی دوست دارم تا هرچه سریعتر مصدومیتم به طور کامل برطرف شود تا در فینال جام حذفی بتوانم برای استقلال بازی کنم.

وی در همین خصوص افزود:  البته بازی کردنم در فینال جام حذفی بستگی به نظر دکتر کیهانی، پزشک جراح من دارد و ایشان گفتند که برای برطرف شدن کامل مصدومیتم به 6 هفته زمان نیاز است که هنوز 5 هفته آن باقی مانده است.

هافبک ملی پوش تیم استقلال در خصوص تاثیر غیبتش به دلیل مصدومیت بر تیم استقلال اظهار داشت:  متاسفانه مصدومیت زنگ خطری ندارد و  برای هر بازیکنی در فوتبال جهان اتفاق می افتد با توجه به پست هایی که من و جباری  در آن بازی می کنیم  و نقشی که در تیم داریم حضور ما کمک زیادی به تیم استقلال می کند. در واقع  نبودن هر یک از بازیکنان  تیم استقلال به این تیم لطمه  می زند علی الخصوص اگر بازیکن ثابت و اصلی تیم بوده  و درعملکرد تیم تاثیر گذار باشی.

وی در خصوص شرایط زمین چمن ورزشگاههای ایران و تاثیر آن بر مصدومیت بازیکنان گفت: در ایران فکر نمی کنم  به غیر از چمن ورزشگاه آزادی و زمین چمن اختصاصی باشگاه راه آهن، زمین چمن بقیه ورزشگاها بویژه در فصل سرد سال شرایط مساعدی داشته باشند. شما فکر می کنید چرا جباری مصدوم شد؟ این شرایط زمین ها تاثیر منفی زیادی بر روی مصدومیت بازیکن ها دارد و مصدوم شدن برخی از بازیکنان در این خصوص حتی به تیم ملی نیز ضربه می زند.

تیموریان در پاسخ به این پرسش که نبودن چند بازیکن اصلی استقلال که مصدوم و حتی محروم بودند چقدر در نتیجه دربی تاثیر گذار بوده، اظهار داشت: نبودن یک بازیکن اصلی و تاثیر گذار در بازی با اهمیت دربی به تیم ضربه می زند و اگر چند بازیکن اصلی تیم  نیز مصدوم باشند دست سرمربی  بسته شده و قدرت مانور وی را در جریان بازی تا حدود زیادی کاهش می دهد. در واقع  حق انتخاب سرمربی برای ارنج کردن تیمش  مقابل تیمی مانند پرسپولیس تا حدود زیادی کاهش پیدا می کند.

وی در خصوص نتیجه بازی دربی نیز عنوان کرد:  من به پرسپولیسی ها به دلیل اینکه تیم برنده دربی بودند تبریک می گویم. تا قبل از 10 دقیقه پایانی بازی تیم ما خوب کار کرده بود  و حتی موقعیتهای گلزنی زیادی نیز داشتیم، به طوریکه  می توانستیم تعداد گلهای زده خود را به عدد 4 برسانیم. قانون فوتبال این است که اگر گل نزنی گل می خوری و تیم استقلال  نیز در بازی دربی از این قائده مستثنی نبود. البته نباید فراموش کنیم  در بازی دربی به دلیل اتفاقات و معجزه فوتبال بود که پرسپولیسی ها موفق شدند بازی را ببرند.

تیموریان در خصوص دیدار تیمهای فوتبال استقلال و ذوب آهن در رقابتهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد:  هردو تیم استقلال و ذوب آهن کار سختی را در بازی پلی آف دارند. ذوب آهن تیم خوب  و باشخصیتی است که حتی تجربه نایب قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را نیز دارد. هردو تیم دوست دارند با گذر از مرحله پلی آف به مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا  صعود کنند.

وی در خصوص آینده  تیم استقلال نیزخطاب به هواداران این تیم گفت: من با همه وجود از هواداران تیم استقلال تشکر می کنم چون در بازی با تیم سایپا با اینکه دربی را باخته بودیم  تیم را همراهی کرده  و دست از حمایت استقلال برنداشتند البته آنها نباید فراموش کنند که ما نیز تا پیش از این بازی دربی 4 دربی را پشت سر هم برده ایم.

تیموریان در همین خصوص تاکید کرد:  در واقع هواداران نباید با یک باخت پشت تیم خود را خالی کنند. من به عنوان کوچکترین بازیکن تیم استقلال از هواداران می خواهم  که تیم خودشان را تا آخرین لحظه حمایت کنند و با یک باخت به کادرفنی تیم توهین نکنند. در واقع  با یک برد مربی خود را به عرش نبرده و با یک باخت  وی را به فرش نرسانند.

هافبک ملی پوش استقلال تصریح کرد:  متاسفانه اتفاقاتی در فوتبال ایران در طول یک فصل می افتد که روی عملکرد تیمها اثر می گذارد و تماشاگران تا  در کنار تیم و بازیکنان نباشند هیچوقت آنها را نمی توانند لمس کنند. هواداران نباید فقط از دیدگاه خود به تیم نگاه کنند و  صحبتهای خود را بخواهند که پیش ببرند. در واقع  با این طرز فکر هیچ باری به مقصد نمی رسد.

تیموریان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مصدومیت میداوودی نیز زمان بر باشد، درست است که شرایط تیم در حال حاضر کمی بهم ریخته بوده و مشابه شرایطی است که تیم پرسپولیس در اول فصل داشت. به هرحال این اتفاقی است که افتاده اما  مطمئن باشید با همه مشکلاتی که  در حال حاضر بویژه از ناحیه بازیکنان مصدوم داریم، در کورس قهرمانی می مانیم  و از شانس بسیار زیادی نیز برای کسب جام حذفی برخورداریم. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :