بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 9097
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

حسن حاج رسولی‌ها در خصوص آخرین وضعیت تیم ذوب آهن پیش از دیدار با استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان سرحال هستند و در اندیشه ارائه یک بازی خوب مقابل استقلال.

 وی در ادامه افزود: با توجه به حذفی بودن این مسابقه حذف یا صعود یکی از دو تیم در همین بازی رقم خواهد خورد به همین خاطر هم ما و هم تیم استقلال با انگیزه به میدان خواهیم آمد اما ما با توجه به نتایج خوب‌مان در دو دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا و تداوم آنها انگیزه بالاتری برای رسیدن به موفقیت داریم.

 مربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و هست. ما به نتایج اخیر این تیم توجهی نمی‌کنیم زیرا استقلال تیمی بین المللی و معتبر در آسیاست و قطعا هر دو تیم کار سختی را در این دیدار پیش رو خواهند داشت.

 وی با اشاره به زمین خوب ورزشگاه آزادی و تماشاگران زیادی که برای حمایت از استقلال به ورزشگاه می‌آیند، تصریح کرد: اینکه بازیکنان اصلی استقلال مصدوم هستند موضوعی نیست که به آن توجه کنیم زیرا در این تیم بازیکنان ذخیره هم چیزی از نفرات اصلی کم ندارند. علاوه بر این اگر آنها نتوانند خودشان را در این روزها ثابت کنند در حد و اندازه تیمی چون استقلال نخواهند بود و قطعا انگیزه زیادی برای اثبات خود به کادر فنی دارند.

 حاج رسولی‌ها ادامه داد: در زمین بازی توپ فوتبال تیم بزرگ و کوچک نمی‌شناسد و هر کس بهتر بتواند جریان بازی را در اختیار بگیرد برنده خواهد بود. قطعا همین توپ می‌تواند برای تیم‌های بزرگ نیز دردسرساز باشد.

 وی با بیان اینکه نفرات تیم ذوب آهن در این بازی تنها به موفقیت فکر می‌کنند نه مشکلات گذشته، اظهار داشت: بالای 80 درصد فکر می‌کنم ذوب آهن در این دیدار موفق می‌شود. البته فکر تنها کافی نیست و باید بازیکنان برای رسیدن به پیروزی تلاش مضاعفی را انجام دهند.

 مربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: شرایط تیم ذوب آهن در ایران و آسیا متفاوت است و قطعا ذوب آهن می‌تواند چهره جدیدی را در این مسابقه از خود ارائه دهد و با موفقیت در گام نخست شرایطش را برای کسب افتخارات گذشته در آسیا هموارتر کند.

 دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله نخست پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 فردا جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :