بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 9131
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

 کریم قنبری اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم استقلال هم‌اکنون در شرایط آرمانی از لحاظ روحی و روانی بسر نمی‌برد شانس برد ذوب‌آهن در دیدار روز جمعه خود با تیم استقلال بیشتر است.

 وی ادامه داد: در ابتدا باید بگویم که دوست نداشتیم این دو تیم در این مرحله بهم برخورد می‌کردند تا هر دو تیم می‌توانستند در مرحله بعد حضور داشته باشند.

 پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: تیم ذوب‌آهن در طول این فصل نوسانات بسیاری را تجربه کرد که در روند نتیجه گیری این تیم تاثیر بسزایی داشت اما با درایت آقای ابراهیم‌زاده توانست به شرایط نه ایده‌ال اما به نسبت خوب خود برسد.

 وی افزود: در حال حاضر تیم فوتبال ذوب‌آهن به حدود 70 درصد از آمادگی خود رسیده است و اگر مسئولان کارخانه و باشگاه از این تیم حمایت بیشتری بکنند به طور حتم به 100 درصد از شرایط خوب گذشته خود می‌رسند.

 قنبری در ادامه به شرایط تیم استقلال اشاره کرد و افزود: این تیم هم فصل را خوب آغاز کرد اما در آغاز نیم فصل دوم دچار افت شدیدی شد و من دو نکته را در افت این تیم موثر می‌دانم که یکی بحث مصدومیت بازیکنان این تیم بود و دیگری غرور کاذب که بلای جان این تیم شد و در بازی این تیم در برابر پرسپولیس هم تاثیر بسزایی در باخت این تیم داشت.

 پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: به اعتقاد من هر دو تیم در وضعیت روحی و روانی مشابهی بسر می‌برند و انشاءالله هر تیمی که استحقاقش را دارد بتواند به مرحله بعد صعود کند.

 وی ادامه داد: تیم استقلال با توجه به این‌که در خانه خود بازی می‌کند می‌تواند یک امتیاز مثبت برای این تیم محسوب بشود.

 قنبری تاکید کرد: نکته‌ای که در بازی‌های گذشته ذوب‌آهن حائز اهمیت بود این است که این تیم در فاز دفاعی بسیار خوب کار کرده و این نکته می‌تواند در بازی روز جمعه این تیم در برابر استقلال فاکتور بسیار مهمی محسوب شود.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد هر دو تیم بتوانند بازی بسیار خوبی را به نمایش بگذارند تا هم کارشناسان و هم هواداران بتوانند از یک بازی خوب لذت ببرند و حداقل به آسیا ثابت کنند حق فوتبال ایران بیشتر از دو سهمیه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :