بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 9063
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

بعد از استعفای فابیو کاپلو از سمت مربیگری تیم ملی انگلیس، مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور باید به دنبال یک مربی جدید باشند.  

 این درحالی است که تنها 4 ماه دیگر تا آغاز رقابتهای یورو2012 باقی بود و روابط پرتلاطم کاپلو و مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس باعث شد تا درنهایت دن فابیو از سمتش کنار برود.

 با انتشار خبر استعفای کاپلو، تعدادی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر، بلافاصله در صفحات توئیترشان نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.  

*وین رونی، از هری ردنپ برای جانشینی کاپلو حمایت کرده است:

«کاپلوی ناامید کنار رفت. مردی خوب و یک مربی تراز اول. جانشین او باید انگلیسی باشد. از نظر من گزینه ایده آل هری ردنپ است.»

*جک ویلشر،بازیکن خط میانی آرسنال و تیم ملی انگلیس لحظاتی بعد از بازتاب خبر استعفای کاپلو نسبت به این خبر واکنش نشان داد:

« از شنیدن اخبار درمورد کاپلو شوکه ام. راستش را بخواهید ناامید شده ام. مرسی آقای کاپلو، او مربی بزرگی است. مردم قضاوت خودشان را درمورد کاپلو دارند ولی برای یک بازیکن جوان که شانس بازی کردن درتیم ملی کشورش را در سن به این کمی یافته... کاپلو اعتماد زیادی به من داشت و من فقط می توانم از او تشکر کنم. او تاثیر پررنگی درکارنامه ورزشی ام داشت و ناراحتم که شاهد رفتن او هستم.»

*یوسی بنایون،ستاره باشگاه آرسنال هم تعجبش را از این خبر این طور ابراز کرد:

«فابیو کاپلو استعفا داد. فکر نمی کنم کسی فکر بازگشت او را بکند. هیجان انگیز است.»

*نایجل دی یونگ، بازیکن هلندی منچسترسیتی دراین باره نوشت:

«فابیو کاپلو از سمت مربیگری تیم ملی انگلیس استعفا داد. مربی بعدی کیست؟»

*دنی سیمپسون،بازیکن نیوکاسل امیدواراست که مربی جدید تیم ملی انگلیس بازیهای او را هم ببیند:

« مشغول تماشای اخبار اسکای سپورتس بودم. شاید مربی جدید تیم ملی انگلیس کسی باشد که به شمال و غرب و شرق سفر کند و بازیهای مختلف را تماشا کند.»

*مایکل اوون،بازیکن سابق تیم ملی انگلیس از انتشار خبر اسعفای کاپلو شوکه شده است:

«همین الان این خبر را دیدم. کاپلو استفعا داد. قطعا باید مربی بعدی مان یک مربی انگلیسی باشد »

*کیل واکلر، مدافع تاتنهام خیلی سریع از کاپلو به خاطر کمک به او برای برآورده کردن آرزویش برای حضور درتیم ملی انگلیس تشکر کرده است:

«از کنار رفتن کاپلو ، احساس ناامیدی می کنم.او اعتماد زیادی به من داشت و به من فرصت داد تا اولین بازی ملی ام را انجام دهم. پس فقط می خواهم واقعا از او تشکر کنم.»

*فیل نویل،بعد مثبت ماجرا را می بیند:  

«کاپلو زمان دارد تا واکنش نشان داده و این مشکل را برطرف کند. من به شیوه خنده داری، احساس مثبتی نسبت به حضور در رقابتهای یورو داشتم. من معتقدم که کاپلو مربی بزرگی است،هرچند که آمار و ارقام حاکی از آن است که او عملکرد خوبی با تیم ملی انگلیس نداشت و البته بنا به خیلی دلایل همه اینها، تقصیر او نبوده.»

*جوی بارتون هم دراین باره درصفحه تویئترش نوشت:

« به به به ، این بحث مسخره یک قربانی دیگر گرفت. این موضوع کجا متوقف می شود؟ نه کاپیتان داریم و نه مربی و 4 ماه تا آغاز یک تورنمنت بزرگ باقی است. چه خبر است؟»

*گلن جانسن، بازیکن لیورپول هم از کنار رفتن کاپلو ناراحت است:

«خبربدی است که شاهد کنار رفتن کاپلو هستیم. مردی خوب و یک مربی خوب.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :