بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 9109
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

 

یوهان کرایف، اسطوره باشگاه بارسلونا در ستون هفتگی اش در روزنامه «ال پریودیکو»به تحلیل شرایط کنونی فوتبال لالیگا پرداخته .تیتر این مقاله بدین ترتیب است:«فتح لالیگا یاقهرمان شدن».

کرایف در این مقاله با اشاره به صحبتهای گواردیولا در یکی از مصاحبه های اخیرش که گفته بود:« فراموش کنید، در این رقابتهای لالیگا قهرمان نخواهیم شد.»، یادآوری کرده:« بارسلونا، همان طور که پپ گفت در رقابتهای این فصل قهرمان لالیگا نخواهد شد ولی مراقب باشید که رئال ممکن است ببازد و جام را از دست بدهد.»


طبق گفته های این اسطوره هلندی، فتح لالیگا با قهرمان شد، دو واژه متفاوت هستند: «نمی توان لالیگا را فتح کرد، چون وقتی که 12 هفته تا پایان رقابتها باقی است و 10 امتیاز با رئال مادرید بزرگ فاصله داری، بدین ترتیب نه مقابل رئال می بری و نه می توانی در تمام بازیها به پیروزی برسی. این روشن و شفاف است.»

از نظر کرایف که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا را دارد، کلیدی که بارسا با استفاده از آن می تواند به قهرمانی در لالیگا امیدوار باشد، بردهای این تیم مقابل اتلتیکومادریددر بیسنته کالدرون و مقابل خیخون است:« برد در این دو بازی کافی بود که اختلاف به 20 امتیاز نرسد و شاهد مراسم «پاسییو» در نوکمپ نباشیم.این اتفاق افتاد و به همین خاطر الان اوضاع بدین ترتیب است.»

کرایف درادامه شرایط را با شرایط بارسا و رقابتش با دپورتیوو لاکرونیا در فصل 4-1993 مقایسه کرد و گفت:« در آن فصل نمی توانستیم لالیگا را فتح کنیم، هر چند که من بعد از باخت 3-6 در ورزشگاه لاروماردا گفتم که  این نتیجه می تواند باعث قهرمانی ما شود و ما درنهایت قهرمان شویم .ولی ما به قهرمانی نرسیدیم و دپورتیوو این جام رااز دست داد.»

کرایف ترجیح داد تا درجنجالی که برسر داوری ها ایجاد شده دخالت نکند و گفت:« حرفهای زیادی برای گفتن وجود دارد ولی هیچ وقت این حرفها مشکلی را حل نکرده اند. فوتبال به من می گوید که رشد بارسلونا در این روزها متناسب با تمام ابهاماتی است که در مادرید ایجاد می شود.تا زمانی که تیم پپ چیزی ندارد که آنها را به مشکل و دردسر بیندازد، مورینیو و شاگردانش در هر سو ارواح و اشباح را می بینند.»

او ادامه داد:« رئالی ها به دنبال بهانه هایی هستند که بازنده ها همیشه به سراغش می روند. بازی رئال در مقابل مالاگا یا ویارئال، تفاوت چندانی با بازی آنها مقابل بتیس و یا رایو وایه کانو نداشت. آنها در جاهایی که شایستگی اش را نداشتندبه پیروزی رسیدند و در جایی که همه شرایط برای پیروزی را داشتند مساوی کردند. خیلی آسان است.»

کرایف دربخش پایانی صحبتهایش که در رسانه های اسپانیایی از جمله روزنامه های مارکا و اسپورت کاتالونیا بازتاب یافت،به این نکته اشاره کرد که رئال ممکن است شانس قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا را از دست بدهد:« مستقیما آنها مدل و الگویشان (که مورینیو است) را دینامیت باران می کنند. امسال رئال یا قهرمان می شود و یا می ترکد؛ هیچ حد وسطی وجود ندارد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :