بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 74
بازدید کل : 9134
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

 به نقل از سایت فوتبال بلغارستان، دیمیتار برباتف اظهار داشت: بازیکنی هستم که با منچستریونایتد قرارداد دارد. درست است در فصل جاری تعداد بازی‌هایی که برای تیم انجام داده‌ام کم بوده، اما این به معنای اتخاذ تصمیمی به‌منظور ترک اولدترافورد نیست.

وی ادامه داد: همه بازیکنان در سراسر دنیا دوست دارند برای تیم‌شان بازی کنند. همه از نشستن روی نیمکت، خرسند نمی‌شوند. این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. اما همین مساله نیز نمی‌تواند دلیلی باشد تا از مسئولان منچستر انتقاد و به حضور در تیمی دیگر فکر کنم.

گلزن بلغاری در سال ۲۰۰۶ پس از درخشش بسیار برای بایرلورکوزن آلمان به لیگ برتر وارد شد. او ابتدا با پیراهن تاتنهام  به میدان رفت و بعد در سال ۲۰۰۸ به جمع «یونایتد‌ها» پیوست.


برباتف افزود: اگر در این زمینه حرفی داشته باشم، مقابل رسانه‌ها بر زبان نخواهم آورد. بلکه می‌روم و با مدیران منچستر در این‌باره صحبت می‌کنم. آن‌وقت می‌توان با رسیدن به یک جمع‌بندی بهترین تصمیم را گرفت.

برباتف در مورد دورنمای کاری‌اش نزد شیاطین سرخ نیز بیان کرد: هنوز پیشنهادی برای رایزنی در مورد ادامه همکاری با تیم به من نشده است. در این‌مورد فقط مطالب در روزنامه‌ها را خواندم. نشریات هم که فقط شایعه به خوانندگان ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: از نظر من برای ادامه همکاری مانعی نیست. اما باید دید خواسته منچستر چیست و تا چه زمانی علاقمند به همکاری مشترک است. فقط همین را می‌دانم حتی اگر باشگاه اقدامی نکند، در متن قراردادم تبصره‌ای است که خود به خود شرایط ادامه همکاری را تا تابستان سال ۲۰۱۳ استمرار می‌بخشد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :