بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 9049
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

دمتریو آلبرتینی، بازیکن سابق تیمهای میلان و بارسلونا در آستانه دیدار حساس این دو تیم که امشب در سن سیرو برگزار می شود به تحلیل و آنالیز این بازی زیبا پرداخته است. 

آلبرتینی در صحبتهایی گفته:« هر تیمی رویای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را دارد ولی میلان- بارسلونا یک فینال زودهنگام است. هرچند که این را می توان در مورد مصاف آتی رئال یا چلسی هم بگوئیم.»

ستاره سابق یم ملی ایتالیا ادامه داد:« میلان صدرنشین سری آ است و اعتماد به نفس زیادی دارد و انگیزه های زیادی هم برای رویارویی با بهترین تیم دنیا که بارسلوناست دارد. ولی یک غایب ممکن است برای تیم ایتالیایی خیلی مهم باشد و آن هم غیبت تیاگو سیلوا است. چون او غیبتی اساسی برای تیمش است.»

دمتریو شک و شبهه ای درمورد بارسا ندارد:« بارسلونا بهترین تیم دنیاست ولی سرنوشت اوضاع در زمین مسابقه رقم می خورد. میلان می تواند بارسلونا را حذف کند.»

اسطوره سابق تیم ملی ایتالیا درمورد زلاتان ایبراهیموویچ گفت:« درحال حاضر ایبرا یکی از قدرتمندترین بازیکنان دنیای فوتبال در کنار مسی و رونالدو است. اگر او در بارسلونابه موفقیت نرسید، به خاطر بی کیفیتی اش نبود، بلکه به این خاطر بود که سبک بازی بارسلونا با سبک فوتبال او تفاوتهای زیادی دارد. فکر می کنم که ایبرا سختی های زیادی را برای پیکه و پویول ایجاد خواهد کرد. میلان شانس خوبی برای حذف کردن بارسا و قهرمانی در لالیگا را دارد.»

آلبرتینی درمورد بارسا هم گفت:« همه می گویند که در بارسلونا، اولین نفر پپ است و بعد از او هم لیونل. سبک کاری گواردیولا می تواند در کالچو پیاده شود، البته او به تیمی نیازدارد که این سیستم را بپذیرد. » آلبرتینی درمورد آینده پپ گفت:« او مربی بزرگی است که ثابت کرده که می تواند درهر جایی که می رود موفق باشد. فکر می کنم که اوضاعش در بارسلونا خیلی خوب است.»

یکی ازدوستان صمیمی آلبرتینی در بارسلونا، پویول است:« فکر می کنم که پویول می تواند چندسال دیگر در بالاترین سطح ممکن فوتبالش را دنبال کند. پویی نشان داده که یک ستاره بزرگ است. فکر می کنم که تیاگوسیلوا هم کیفیت لازم برای بازی کردن در بارسا را دارد ولی میلان به آسانی به او اجازه جدایی نخواهد داد.»


آلبرتینی دوباره برروی بازی امشب تمرکز کرد و گفت:« بارسلونا مقابل میلان مدعی است و مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز هست. بارسا تمام ویژگی های لازم برای بالای سر بردن جام قهرمانی را داراست. »

او درمورد شرایط بارسا در لالیگا هم گفت:« بارسلونا وابسته به رئال مادرید است و این موضوع ممکن است برروی بازی بارسا مقابل میلان تاثیر بگذارد. این طور به نظر می رسد که رئال ممکن است شانس قهرمانی در لالیگا را از دست بدهد.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه اسپورت کاتالونیا،بخش پایانی صحبتهای آلبرتینی درمورد مورینیو بود:« ما مورینیو را می شناسیم. او مربی بزرگی است ولی سبک کاری اش، آن طوری که من دوست دارم نیست. هرکسی سبک کاری خودش را دارد.من با مورینیو خیلی متفاوتم ولی می گویم که او مربی بزرگی است.»

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :