بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

بزرگترین وبسایت اخبار ورزشی و طراحی هدر،بنر،لوگو و والپیپر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 9048
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



moisrex.r98.ir
Hits.ir http://uplus.ir/link-102.html

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

 

فرهاد پورغلامی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال گفت: نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما روی پاس‌های اشتباه خودمان حریف صاحب توپ می‌شد و روی ضد حملات خطر ایجاد می‌کرد.

وی ادامه داد: ارتفاع از سطح دریا در نیمه اول بازیکنان ما را اذیت کرد اما در نیمه دوم بازی جذابی را به نمایش گذاشتیم. استقلال خوش شانس بود و پیروزی‌اش را مدیون رحمتی است.

پورغلامی تصریح کرد: وقتی استقلال را در انزلی بردیم حرف و حدیث‌های زیادی برای ما درست کردند اما امروز در زمین خوب آزادی قابلیت‌های فنی خودمان را نشان دادیم. حق ما باخت نبود و حتی می‌توانستیم پیروز شویم. به مظلومی تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید بازیکنان ملوان تحت تأثیر نام حریف قرار گرفته بودند گفت: با این نظر مخالفم. در نیمه اول به خاطر ارتفاع از سطح دریا نتوانستیم خوب بازی کنیم و بازیکنان از نظر تنفسی دچار مشکل شدند. هر چه گذشت بهتر شدیم و در نیمه دوم بهتر بازی کردیم اما متأسفانه از فاصله ۴-۳ متری نتوانستیم توپ‌هایمان را گل کنیم. رحمتی یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت. فوتبال همین است و وقتی شایسته پیروزی هستی نمی‌توانی صاحب آن شوی.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود مشکلات مالی صحبت‌هایی در مورد بازگشت نوری و زارع به ملوان شده است گفت: می‌بینید که دستمان بالا است. بازیکنان سابق دوست دارند برگردند اما وقتی در این فصل فقط ۵درصد گرفته‌ایم چطور ممکن است؟

سرمربی ملوان گفت: خوشحالم که هنوز در ملوان تعصب به پیراهن وجود دارد و تا به حال هم راجع به مشکلات مالی نه من و نه بازیکنان در هیچ رسانه‌ای صحبت نکردیم اما مشکلات تا جایی قابل تحمل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط MANAGER
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :